9 Ocak 2014 Perşembe

Siyasiler işi eğlenceye vurdu

Gündem o kadar gerildi ki artık siyasi kişiliğe sahip kişilerden ardı arkası kesilmeyen orjinal laflar ve yorumlar gelmeye başladı. Gavat, çapulcu gibi tabirlerden sonra bi yanda "Ben olsaydım ebeni öperdim." lafı millet meclisi başkan vekilinden, bi yanda "astığın gibi kaldıracaksın bebişim" yorum chp merkez ilçe başkanından.

Siyasilerimiz artık işi eğlenceye vurdu.

"TBMM Başkanvekili Sadık Yakut, makamında Güney Koreli parlamenterleri kabul etti. Kabul öncesi gazeteciler Yakut'a gündeme ilişkin sorular sormak istedi. Ancak esprili bir dille Yakut soruları cevap vermedi ve önündeki mikrafonu kapattı. Daha sonra da gazatecilerden biri Yakut'a "Savcının ne yapması gerektiğini bilen bir insansınız. siz olsaydınız ne yapardınız" şeklinde bir soru yöneltti. Muammer Akkaş gibi mi davranırdınız" dedi. TBMM Başkanvekili Sadık Yakut da gülerek "Ben olsaydım ebeni öperdim senin" şeklinde cevap verdi. Fırat KESKİNKILIÇ /ANKARA / DHA"

"BOLU’da Ak Parti’nin, İl Özel İdaresi’ne ait kapanan sinema binasının dış cephesine astığı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın fotoğrafının olduğu 'Dik dur eğilme, Bolu hep seninle' yazılı pankart, CHP’nin başvurusu üzerine yargı kararıyla kaldırılmasına karar verildi. CHP Bolu Merkez İlçe Başkanı Hüseyin Yıkılmaz sosyal medyada konu hakkında "Astığın gibi kendi ellerinle kaldıracaksın bebişim" yorumunda bulundu."